fredag 3. august 2012

Every day is a gift!

Det er ikke ofte man får mange presanger på en dag. Men en gang i året, når vi feirer alderens økning, da får vi presanger. Det er jo egentlig litt rart å tenke over, at vi feirer aldring. For aldring i seg selv blir jo ikke sett på som en positiv ting å feire. Men kanskje vi burde det! Se tilbake på året som har vert; hvordan har det gjort deg 365 dager rikere? For viss hver dag er en gave, da har vi jo egentlig 365 gaver i året! og DET er jo positivt å feire.


"Every day is a gift"- har fått en ny betydning for meg, og måtte skrives ned på en av gavene jeg fikk.
Denne kritttavlen henger på badet vårt. Nå har jeg et nytt motto å leve opp til, hver dag jeg står opp!


Etter jeg var på besøk hos en venninne, så jeg et lurt triks jeg ville kopiere.
Å helle Zaloen over i en finere flaske, gjordet susen på kjøkkenet. Her i en oljeflaske fra rosendal. Genialt! Også hjelper den meg til å bruke en dråpe om gangen, i stedet for en sprut. Et supert gavetips.


Og hva er vel bedre enn å ha venninner som fanger opp hva du ønsker deg, etter dere har kikket en runde i favorittbutikken. Denne lekre kurven var vanskelig å reise fra, men det varte ikke lenge før den kom inn i min stue! Velkommen skal du være. Og den har allerede fått sin plass.


1 kommentar: