mandag 28. januar 2013

Strikkedilla til neste nivå

Hvem hadde trodd at jeg skulle si det? Men det må absolutt være den beste overskriften jeg har skrevet i mitt liv. FOR en deilig følelse. Jeg kan strikke noe mer enn en hals!


Jeg har flere veninner som venter baby, så da tenkte jeg at viss jeg først får til å strikke babyklær så er det bare å sette i gang. Det skal dog nevnes at dette er det FØRSTE babyplagget jeg har strikket HELT på egenhånd, så litt skjevheter må man jo regne med. Men etter et noen babyplagg til, så vil nok skjevhetene (mer eller mindre) benke seg. Det må være lov å skryte litt av seg selv, vel?..For jeg er innmari stolt!

Å vet du...det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Når du først skjønner strikkeoppskriften så kommer du langt. Her har jeg strikket genseren i 4 deler, for så å sy dem sammen. Neste gang skal jeg strikke den i mindre deler, for det var syingen som var vanskeligst. Lenge leve mestringsfølelsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar