torsdag 19. juli 2012

Verdt å feire!

Ekteskapet må være den fineste tingen som kan feires, etter mine meninger. Den dagen da begge gav sitt JA, er den dagen jeg alltid vil huske som den beste i mitt liv. Og hvorfor skal ikke denne dagen foreviges med gode minner hvert år?  Det gjør i hvertfall vi! Det nest beste med bryllupsdager er å få et kort, hvor det står skrevet svart på hvitt, at noen setter pris på å være gift med meg. Det beste, er å få en HEL dag med bare oss to. En dag hvor vi unner oss en god middag på resturant, med samtaler om alt vi har opplevd og alt vi ønsker å oppleve sammen. Og videre ta en dessert på en kafè, hvor gode minner allerede har funnet sted. Det er for meg en glede, som er verdig å oppleve hvert år! Og ekstra koselig er det jo når man uventet får roser og presang i tillegg.

Og jeg som lenge hadde ønsket meg en brødboks. Nå står den så fint på min kjøkkenbenk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar