mandag 28. mai 2012

Lundegeilen


Vi nyter så absolutt den nye tilværelsen, her vi har bodd i overkant av 3 uker. På ett plan over bakkenivå finnes hele 75 kvm, som utgjør VÅRT koselige hjem. Her både starter og ender alle dagene våre. Vi er også så heldige at vi har park, turområder, badevann og togstasjon like i nærheten, så her kan vi trives over lengre tid. Jeg vil prøve å vise dere noen bilder av hvordan vi har det inne i Lundegeilen.
GANG:
(Det skal også nevnes at det IKKE er vi som har valgt en rosa ytterdør)


BAD:



SOVEROM:



KJØKKEN:



STUE:


Når det er sagt, har jeg lært at et "hjem" skapes gjennom hele livet i form av fornyelse, forandring, opplevelser og tilstedeværelse.

5 kommentarer:

  1. Dåkke he det SÅ FINT i den nye leiligheten dåkkas!!! :)

    Så kjekt med ny blogg, Sarah! Glede meg til å følge med her inne.

    Big hug!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihii! Takk for det =)
      Håpe denne bloggen blir bra ;)e
      Dåkke må snart kåma på besøk igjen. Itte 4 juni he æg å kjetil færie :D

      Slett
  2. FINT :) gleder meg masse til å komme å se Sarah :)
    Klem fruhaugen

    SvarSlett
  3. takk takk =)
    Ja, dere må kåmme på besøk snart !

    SvarSlett
  4. Så nydelig dåkk har det Sarah! :) Du e superflink t å få det koselig! Glede meg t å fulla deg videre her på bloggen :)
    Go klem

    SvarSlett