fredag 30. november 2012

Å jul med din glede, og barnlige lyst!

Ååå, det var nesten som å våkne til selve juledagen i dag. Jeg hadde helt glemt at julepynten alt var fremme, og sammen med sneen som daler ned ble det en skikkelig julestemning.

Jeg pleier altså ikke pynte før vi er i desember, men siden vi hadde gjester i går passet det så fint å lage til litt god julestemning.
Her viser jeg noen sniktitt på noe av julepynten min.


Blant annet adventsstaken:



Disse herlige englene måtte jeg bare ta med meg fra butikken. SE så søte de er! Nesten som storesøster og lillesøster.



Planen var egentlig å plukke med meg en trollhassel. Men siden jeg er så utolmodig, måtte jeg bare ta den første grenen jeg så... og den ble jo faktisk veldig fin!


Å julestjernen og den 7-armede lysestaken er jo tradisjon! De hører med julen og har sine viktige budskap til selve juleevangeliet.

Så spørs det da...om det ikke kommer et juletre også (litt lenger ut i desmeber).
Det skal sies at juletreet med selve pynting og bakgrunnsmusikk av diverse julesanger, er et magisk øyeblikk som gjerne bør oppleves årlig.

Ha en fin helg!
Her står arbeidshelg for tur.

1 kommentar:

  1. ååååh. Så FINT og koselig. Julestemning på høgt nivå:)! Du er bare så flinke til å pynta og lage det til, Sarah!

    SMIL!

    SvarSlett