onsdag 31. oktober 2012

Ønskeliste



Å være tidlig ute med julehandelen, må være det smarteste en kan gjøre. Det har jeg gjort hvert år! Hva er vel bedre enn å unne seg en handletur i november, i stede for den stressende-absolutt nødvendige-og- mest- irriterende-julehandelen som alle tar i desember? Siden jeg allerede har fått spørsmål om hva jeg trenger til jul, og ikke hadde noe svar å komme med...satt jeg meg like gjerne ned og skrev opp en liste med både trengende ting, OG drømmende ting. Det er jo lov det!




1: muffinbrett -kitchn// 2: bakebollesett -kitchn// 3: trebenk- living// 4: Krakk-ting// 5: morrocanoil hårkur-frisøren// 6: Stige- fem høns// 7: tøfler-accessories// 8: fotoramme-lisbeth dahl// 9: Smykkestativ-kremmehuset// 10: Brune håndkle-princess// 11: Dørmatte-femhøns// 12: brun veske// 13: green gate tallerkner-fem høns// 14pip kopp, kinesisk rose- fem høns// 15: uglesmykke// 16: fotoramme - kremmerhuset // 17: ring// 18potteskjuler-lisbeth dahl/ 19:bordløper (40X120)- kremmerhuset// 20: stormlykt-kremmerhuset//  

PS: Beklager til dere som ikke har fått til å kommentere. Det skal nå være i orden! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar